K maximální dokonalosti to dotáhli špičkové týmy formule 1. Zajímá vás, o co konkrétně se jedná? Čtěte dál a dozvíte se to…

 

Firma je živý organismus. Narodí se, kráčí, roste, ale může i umřít. Aby lidé předcházeli zdravotním problémům, chodí na preventivní prohlídky a odborná vyšetření. Obdobně postupujeme i v případě našich zvířecích mazlíčků. Dokonce i náš automobil vozíme na pravidelné garanční prohlídky a diagnostiku. Ale spousta podnikatelů a majitelů firem zapomíná dělat pravidelnou diagnostiku svého byznysu. A přitom to není žádná věda!

 

Jste podnikatel, majitel firmy nebo výkonný ředitel? Máme dnes pro vás k zamyšlení tuto otázku: Jak často a jakým způsobem provádíte diagnostiku vaší firmy?

 

 

Rozumný majitel firmy ví, že musí pravidelně sledovat firemní finance, nové zákazníky, stav zakázek a jiné důležité informace, které mu pomáhají firmu operativně, den za dnem, měsíc za měsícem řídit a vést kupředu.

Tímto způsobem však majitel firmy řeší pouze dílčí pohled na svou firmu, na vybraná fakta a klíčové ukazatele. A zpravidla se jedná o již historická data, popisující skutečnost, která již nastala. Jednou za čas je však potřeba zhodnotit svou firmu jinak, ze strategického pohledu. Ohlédnout se nejen zpět, ale namířit podnikatelské smysly i dopředu. K tomu je nezbytné vytvořit si na takovou aktivitu dostatečný časový prostor, nenechat se vyrušovat běžnou operativou, podívat se na firmu takzvaně “z nadhledu” a vnímat i širší souvislosti.

Ze zkušenosti však víme, že mnoho majitelů firem si na tuto důležitou aktivitu čas prostě neudělá. Neuvědomují si přínos, který to pro ně může mít. A hlavně si nepřipouští riziko, co by mohlo nastat, kdyby diagnostiku byznysu dlouhodoběji vůbec neřešili.

Současná turbulentní doba urychluje a násobí vše – to dobré i to špatné. Majitel firmy je odpovědný za svou firmu, za její budoucnost. Na majiteli firmy leží břímě odpovědnosti, zda firma kráčí správným směrem, nebo někam jinam, tedy zda ji vede úspěšnou, nebo neúspěšnou cestou.

 

Chci vědět více o diagnostice byznysu

 

Kdy naposledy jste věnovali půl dne či celý den na to, abyste nepracovali “ve vaší firmě” jako při běžném řízení operativního chodu firmy, ale abyste pracovali “na vaší firmě” ze strategického pohledu?

A koho jste si k tomu přizvali jako sparing partnera?

 

 

Koncept TAB již pomohl více než 25 tisícům majitelů firem ve 22 zemích světa, včetně České republiky a Slovenska. TAB se zaměřuje především na střední a menší společnosti a používá pro diagnostiku byznysu vlastní metodiku, která je v praxi vyzkoušená a komplexně pokrývá všechny klíčové oblasti firmy. Navíc není zbytečně složitá, aby podnikatele neodradila ji v určitých pravidelných intervalech využívat.

Dovolte, abychom vám metodiku TAB pro diagnostiku firmy ve stručnosti představili. Základem je těchto čtrnáct posuzovaných oblastí:

  1. Interní komunikace
  2. Zákaznický servis
  3. Firemní finance
  4. Lidské zdroje
  5. Marketing
  6. Provoz
  7. Rozvoj zaměstnanců
  8. Plánování
  9. Prodej
  10. Informační technologie
  11. Spolupráce a sladění činností
  12. Předání firmy, resp. exit strategie
  13. Vedení lidí (leadership)
  14. Inovace

 

 

Pro každou z těchto oblastí je připravena baterie otázek, které vedou k zamyšlení a na konci poskytnou názorné grafické vyhodnocení z pohledu priorit a výkonnosti. Jako podnikatel, majitel firmy nebo výkonný ředitel tak získáte do rukou hodnotný pohled na vaši firmu a strategické cíle.

 

Ano, chci udělat diagnostiku mojí firmy

 

V některých případech dává smysl jít ještě do větší hloubky, a to zejména když se firma nebo její majitel nachází na důležitém rozcestí, řeší zásadní problémy firmy anebo nástupnictví ve firmě. V těchto případech používáme v rámci individuálních konzultací například také nástroje Kolo rovnováhy hrozeb a Kolo osobní rovnováhy.

Chytří podnikatelé vědí, že je vhodné si do diskuze přizvat i další účastníky: své kolegy a kolegyně, zákazníky, dodavatele či jiné poradce. Členové TAB mají obrovskou výhodu před svou konkurencí v tom, že mají k dispozici navíc:

  • svého osobního byznysového kouče, se kterým se pravidelně minimálně jednou měsíčně individuálně potkávají a řeší spolu konkrétní témata,
  • důvěrný poradní tým složený ze zkušených majitelů firem, které působí v daném regionu, ale vzájemně si nekonkurují.

 

 

Máme pro vás speciální nabídku, díky které získáte užitečnou diagnostiku vaší firmy. Navíc vás s touto metodikou naučíme pracovat, abyste ji mohli využívat kdykoliv budete chtít.

 

Poradenské firmy si za diagnostiku vaší firmy řeknou desetitisíce korun. My v TAB považujeme diagnostiku vašeho byznysu za investici, která by měla stát na začátku jakýchkoliv úvah o případných změnách. Chceme vám ukázat, jak se s ní pracuje a co vám to přinese. Věříme, že vám to poskytne zcela jiný pohled na to, co díky TAB můžete získat.

Standardní cena základní diagnostiky vaší firmy je 4.900 Kč (+ DPH).

K tomu navíc máte jedinečnou možnost zúčastnit se zdarma jednoho pracovního zasedání regionálního TAB boardu, setkat se s dalšími podobně smýšlejícími podnikateli, představit jim svoje téma a vyslechnout si otázky, zpětnou vazbu a doporučení.

 

Objednat základní diagnostiku mojí firmy za 4.900 Kč

 

Co vám umožní členství v TAB?

  • účast na měsíčních pracovních zasedáních TAB Board ve vašem regionu,
  • pravidelné individuální osobní nebo online schůzky s byznysovým koučem.

 

Díky členství v TAB získáváte navíc zdarma:

  • přístup k osvědčeným strategickým nástrojům Business Builder’s Blueprint™, které jsou k nezaplacení, protože v sobě ukrývají cenné know-how pro vás a vaši firmu,
  • možnost využívat TAB Connect pro online komunikaci v rámci celosvětové sítě spolupracovníků, expertů a členů TAB; díky tomu můžete zjistit, jak váš problém řešili jinde ve světě, případně získat kontakty na zahraniční obchodní partnery.

 

Členství v TAB je dobrovolné a každý člen má možnost kdykoliv své členství ukončit bez uvedení důvodu a bez jakýchkoliv sankcí či poplatků. Uváděné ceny jsou bez DPH (21 %).

Pro více informací volejte +420606555577, pište na tomas.petru@bravoconsulting.cz, nebo si sjednejte online schůzku.

 

OBJEDNÁVKA ZÁKLADNÍ DIAGNOSTIKY FIRMY

    Produkt: Základní diagnostika firmy
    Cena: 4.900 Kč (bez DPH)

    Odesláním tohoto online formuláře souhlasíte s tím, že vás na základě vyplněných osobních údajů můžeme kontaktovat za účelem poradenství nebo řešení vašeho dotazu. Podrobnější informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů.

     

    TAB Board - kulatý stůl pro podnikatele

     

    Co jste o TAB zřejmě dosud nevěděli

     

    Více než 30 let zkušeností od podnikatelů z celého světa

    TAB funguje již přes 30 let. Jedná se tedy o prověřený koncept pro střední a menší firmy, který již pomohl více než 25.000 firmám ve 22 zemích světa, včetně České republiky a Slovenska.

    Pro každý obor se v TAB najde vhodné místo

    Celosvětově funguje více než 500 TAB Boardů. Mezi jejich členy je zastoupeno více než 1.100 rozličných oborů a oblastí podnikání.

    Členové nejsou velcí, ale dohromady už něco znamenají

    Pokud bychom sečetli roční tržby všech členů TAB na celém světě, pak se jedná o obrovskou sumu přesahující 29 miliard amerických dolarů.

    Členové TAB jsou věrní, protože jsou spokojení

    Průměrná doba členství v TAB je 4,7 roku. V hodnocení NPS (Net Promoter Score) dosahuje TAB hodnoty 9 z 10, což je vynikající hodnota indexu spokojenosti a ochoty klientů doporučit TAB svým známým nebo obchodním partnerům.

     

    Chci se dozvědět více o TAB Boardu

     

    Rozhodněte se!

     

    Počet míst v regionálním TAB Boardu je omezený. Tím, že se stanete členem TAB Boardu ve vašem regionu jako první, omezíte vaší konkurenci příležitost získat stejné výhody, protože v rámci jednoho boardu se mohou podle stanovených pravidel TAB účastnit pouze majitelé firem, které si vzájemně nekonkurují. Pro více informací volejte +420606555577, pište na tomas.petru@bravoconsulting.cz, nebo si sjednejte online schůzku.

     

    Lidé v TAB, se kterými se potkáte

     

    Tomáš Petrů

    Dobrý den, jmenuji se Tomáš Petrů a jsem regionálním ředitelem TAB pro okresy Brno-venkov, Blansko, Prostějov a Vyškov. Přes 10 let podnikám, jsem spolumajitelem společnosti BRAVO CONSULTING. Než jsem začal podnikat, více než 15 let jsem pracoval na expertních, výkonných a manažerských pozicích v nadnárodní energetické společnosti. V rámci své profese pomáhám majitelům malých, středních a rodinných firem k úspěchu v podnikání. Jsem poradcem, mentorem, business koučem a facilitátorem TAB Board, a také specialistou na řízení firem, úspěšné strategie, efektivní marketing, brand management, human-centered design, inovace, projektové a procesní řízení.

    Stanete-li se členy TAB, budu vás provázet jako osobní poradce a facilitátor boardu, ve kterém se budete pravidelně setkávat s dalšími vybranými majiteli firem z vašeho regionu. Jsem tu pro vás, neváhejte mě kontaktovat telefonicky na čísle (+420) 606 555 577 nebo e-mailem na tomas.petru@bravoconsulting.cz.

        HP P PH@